Du ser denne side fra Internet Explorer, som ikke længere understøttes af udviklerne.
Prøv at skifte til en anden browser for en bedre oplevelse. Tak!
Find ud af mere om browsere ved at klikke på en af ​​nedenstående links:

Charly’s Cafe

Besøg Charly’s Café og nyd en af vores italienske kaffespecialiteter og en af vores hjemmebagte lagkager eller Charly’s specialitet – en bagt varm æblekage med flødeskum.

Vi serverer også små, lune retter.

Kom og nyd nogle hyggelige stunder i en dejlig atmosfære i Charly’s Café. Vi glæder os til dit besøg.

Charly’s Cafe

Besøg os i Kloster og nyd en dejlig kop kaffe og nogle af vores hjemmebagte lagkager eller Charly’s specialitet, en varm, bagt æblekage med flødeskum.

Vi serverer også små lune retter som Toast, Pommes Frites, Chicken Nuggets, Toast Hawai m.m.

Kom og nyd nogle hyggelige stunder i Charly’s Café!

Følg os på Instagram

Det er hyggeligt at dyppe lys hos Kloster Design, det gør vi hver gang vi er på ferie, nogle gange flere gange den samme uge.

Curly, 10 år